Jdi na obsah Jdi na menu
 


Boeing 747

28. 7. 2009

Informace: Od 1. prototyp letěl v roce 1969, přes 1100 letadel Boeing 747, 'Jumbo Jets', byly vyrobeny. Oznámení v roce 1985 & 1. proletěná do roku 1988, 747-400, může létat 416 cestujících o 8380 kilometrů. V 747-400 má dva-pilotní digitální pilotním a nový interiér a pohání silnější, výkonnější motory.

S jeho obrovskou kapacitu, prodlužuje dosah a zlepšit účinnost paliv, 747-400 nabízí nejnižší provozní náklady na sedadlo jakékoli komerční tryskové dopravní letadlo. Kromě toho, že osobní verzi, 747-400 je nabízen jako combi - přepravu cestujících dopředu a nákladu na zádi na hlavní palubu - stejně jako domácí, vysoce-kapacita verzi. Vylepšené avionika mít povolené letové posádky, musí být snížen na pouhých 2 piloti. specifikace 747-200 Osobní schopnosti Two-třída 201 Organizované zájezdy 231 Rozsah, mi (km) 4.550 (7.315) Maximální hrubá hmotnost, lb (kg) Vzlétnutí 255.000 (115.660) Typická operační hmotnost prázdného, lb (kg) 128.730 (58.390) Motory Pratt & Whitney PW2040 Rolls-Royce RB211-535 Maximální kapacita paliva, US gal (L) 11.526 (43.625) Nižší-držet náklad objem ft 3 (m 3) 1.670 (47,3) 747-400 Osobní schopnosti Typické tří-třída 416 Rozsah, mi (km) 8.380 (13.480) Maximální hrubá hmotnost, lb (kg) Vzlétnutí 800.000 až 875.000 (362.880 až 396.900) Typická operační hmotnost prázdného, lb (kg) 398.780 (180.885) Motory Maximální kapacita paliva, US gal (L) (s volitelnou ocasu paliva) Pratt & Whitney PW4000 57.285 (216.820) General Electric CF6-80C2 57.065 (215.990) Rolls-Royce RB211-524 57.285 (216.820) Nižší-držet náklad objem ft 3 (m 3) S palet / nádoby + hromadné 5.332 (151) S kontejnery + hromadné 6.025 (170,8) BOEING 747-400 informace Maximální rozsah 8400 nm Service Ceiling 41.000 stop Bow 397.000 liber. Nákladu 189.000 liber. ZFW 500.000 liber. MGTOW 870.000 liber. MGLW 630.000 liber. Nastavit Palivo Načíst z ZFW 500.000 liber. Vzlétnutí Power Reference MTOW @ 870k lbs.Dry Podmínky Průměrné 10k ft Ranvej je 109,9% N1. Max. 117,2% N1. V1 = 158 KIAS VR = 175 KIAS V2 = 187 KIAS Klapky 10-5 na 185 KIAS Klapky 5-1 na 205 KIAS Klapky 1-0 na 235 KIAS Stoupání 1800 - 2500 FPM až 10.000 ft Stoupej FPM 2000. do 16.000 stop na 95% N1 1300 vyšplhat až na 500 ft / min od 16.000 stop do výšky Cruise. Rychlosti: 250 IAS. do 10000 ft Rychlosti: Mach ,50 -. 60 z 10000 ft na 16000 ft Rychlosti: Mach ,60 -. 79 z 18000 ft na 31000 ft Rychlosti: Mach ,80 nad 31.000 ft 91% N1 Cruise Rychlost letu: Mach ,80 -. 88 91% N1 Průměrná rychlost hoření 24k liber za hodinu. Přístup Rychlost letu: 220-234 KIAS, 50% N-1 Klapky 0-1 - 213 KIAS 11 DME Klapky 1-5 - 194 KIAS 9 DME Klapky 5-10 -174 KIAS 7 DME Cílová Rychlost letu: MLW 630k lbs. Klapky 20 - 159 KIAS Klapky 25 - 154 KIAS Klapky 30 - 148 KIAS Reverzní tah na 80 KIAS Použít brzdy pod 80 KIAS Konec dráhy Za 15 kt

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář